Salesforce support van Profit4SF

Profit4SF neemt graag het beheer van Salesforce uit handen. U hoeft niet zelf een Salesforce CRM expert in dienst te nemen of iemand op te leiden. Uw behoeften aan beheer wisselen van week tot week. Daarom biedt Profit4SF een flexibel inhuurconcept, waarbij wij er voor zorgen dat er altijd een gecertificeerde, Salesforce CRM expert voor u klaar staat. Of het nu gaat om administratieve taken, het ontwikkelen van nieuwe rapporten en dashboards of het beheren van de security van uw systeem en data. Uw expert op afstand beheert alle aspecten van uw CRM implementatie.

Welke Salesforce support mogelijkheden bieden wij aan?
Administrator Support
Het betreft vaak vragen van administratieve aard. Bijvoorbeeld het aanmaken van een nieuwe gebruiker en data van de ene naar de andere gebruiker overdragen. Meestal draait het om relatief snel door te voeren handelingen.

Functional Support
Wordt geleverd als u behoefte heeft aan kleine wijzigingen in het systeem, bijvoorbeeld een extra veld ten behoeve van het kunnen maken van een bepaald rapport. Of enige hulp bij het maken van een nieuwe campagne. U legt hierbij uw vragen direct neer bij een consultant die uw systeem kent en daardoor in staat is u snel van dienst te zijn.

Project Support
Als de uitwerking van uw vragen een wat langduriger karakter hebben. In die gevallen zal altijd een omschreven opdracht als leidraad dienen voor de door te voeren werkzaamheden.

Het Standaard Salesforce Support abonnement: Inhuur aan de hand van een “strippenkaart”
Er is minimaal 1 consultant beschikbaar op moment van de aanvraag.
Afname gebeurt op basis van uren (tijdens kantooruren).
Wanneer per aanvraag meer dan 2 uur support gewenst is, moeten de werkzaamheden worden ingepland.
Een strippenkaart is een jaar geldig.

Heeft u een supportvraag of wilt u een strippenkaart afnemen? Vul dan hieronder uw gegevens in.

Aanvraagformulier Support
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.