• Services
    Services

Advies

Uw organisatie zal eerst een CRM strategie moeten bepalen. Wij geven u graag advies.

Eerst gezamenlijk de doelstellingen vaststellen:

Hoe werken de diverse afdelingen en medewerkers samen?
Welke salesmethodiek wilt u gaan gebruiken?
Hoe kunnen uw bedrijfsprocessen via workflow worden geautomatiseerd?
Hoe wilt u met uw klanten gaan communiceren?
Hoe krijgt klantenservice meer tevreden klanten?
Hoe laat u sales en marketing nauwer met elkaar samenwerken?
Welke rapportages wilt u gaan gebruiken?

Nadat in grote lijnen de wensen en eisen zijn bepaald, kunnen daarna in een interactieve workshop de eerste aanpassingen al in de Salesforce applicaties doorgevoerd worden.
Neem contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek

Implementatie

Profit4SF implementeert volgens de "Time Driven Implementatie" methodiek binnen afgesproken tijd!

Hierbij is niet de functionaliteit maar de afgesproken tijd bindend. Vooraf worden de wensen en eisen geïnventariseerd. Deze krijgen een prioriteit en zullen binnen een vooraf afgesproken tijdslot worden geïmplementeerd.

Snelle implementatie
Binnen een aantal iteraties worden de aanpassingen doorgevoerd. Het kan zijn dat er maatwerk vereist is of dat er een integratie moet worden gerealiseerd met één van uw andere bronsystemen.

Binnen een korte tijd sluit de software perfect aan op uw werkprocessen en bedrijfsdoelstellingen en bent u tevreden! Benieuwd hoe onze projectaanpak eruit ziet? Lees dan hier alles over hoe een Salesforce implementatie van Profit4SF uitgevoerd wordt.

Maatwerk

Soms is er nog maatwerk benodigd om het systeem geheel naar uw wensen en eisen aan te passen.

We proberen altijd zoveel mogelijk gebruik te maken van de standaard “out of the box” functionaliteit van de Salesforce oplossing. Sommige klanten hebben specifieke business requirements, waarvoor een oplossing op maat moet worden gemaakt.

Force.com

Salesforce biedt het Force.com ontwikkelplatform. Via dit platform zijn vele business applicaties beschikbaar die uw organisatie direct kunt gebruiken. Ontwikkelen gaat 5 keer sneller en u heeft 50% lagere kosten dan bijvoorbeeld bij Java ontwikkeling.

Visual Force

Soms is het nodig om aanpassingen te maken aan de interface. Hiervoor biedt Visual Force een uitkomst.

APEX

Als aan de standaard functionaliteit moet worden gesleuteld kan dat door middel van de ontwikkeltaal Apex. Zowel voor Visual Force als Apex heeft Profit4SF gecertificeerde medewerkers in dienst. 

Bent u er niet zeker van of Salesforce volledig aansluit aan uw wensen en behoeften? Neemt u dan gerust contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.

 

 

Training

Om het CRM systeem ook daadwerkelijk door uw medewerkers zo optimaal te laten gebruiken, verzorgen wij trainingen.

Afhankelijk van de doelgroep kunnen trainingen worden verzorgd aan:

Sales medewerkers
Service medewerkers
Marketing medewerkers
Office management
Systeembeheer
Specifieke traingen (rapportages, email templates, mailmerge etc.)

De trainingen kunnen worden verzorgd in presentatievorm, klassikaal of op individuele basis.
Mocht uw organisatie daarna nog vragen hebben dan bieden wij u graag Support.
Nieuwsgierig naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Leg ons geheel vrijblijvend uw opleidingsvraagstuk voor.

Lees hier meer over onze opties voor een Salesforce Training.

AANVRAGEN

Support

Nadat uw systeem draait en de gebruikers getraind zijn, blijft Profit4SF beschikbaar voor support.

Ondersteuning wanneer u dat wilt
In de praktijk wisselt de behoefte aan beheer constant. Om de ondersteuning te kunnen leveren hanteert Profit4SF het principe van de “strippenkaart”, waarbij vooraf een bepaald aantal uren wordt ingekocht die naar behoefte worden gebruikt. Met ondersteuning vanuit Profit4SF staat er altijd een gecertificeerde Salesforce CRM expert voor u klaar. Of het nu gaat om administratieve taken, het ontwikkelen van nieuwe rapporten en dashboards of het beheren van de security van uw systeem en data.

De voordelen van support op een rij:
Ondersteuning in het optimaal functioneren van uw verkoop-, service-en marketingprocessen.

Voorkomen van afbreukrisico binnen uw gebruikersorganisatie, wanneer applicatie niet werkt.
Advies wanneer er nieuwe Salesforce functionaliteiten beschikbaar komen.
Beheer en aanpassingen van uw Salesforce applicaties door gecertificeerde Salesforce experts.
Ontwikkelen van nieuwe rapporten en dashboards.
Beheren van de security van uw systeem en data.
U hoeft zelf geen Salesforce experts in dienst te nemen of op te leiden.
Zeer snelle reactietijd van 4 uur op werkdagen.

Lees hier meer over onze opties voor Salesforce Support.