Field Service

Field Service Lightning (FSL) is een add-on op Service Cloud en brengt uw Customer Journey nog een stap verder; fysiek bij uw klant. Veel bedrijven in de huidige markt verliezen veel geld, efficiency en klanttevredenheid omdat hun field service los is gekoppeld van het CRM systeem en er weinig tot geen samenwerking is tussen beide systemen en/of afdelingen. FSL van Salesforce brengt hier verandering in!

Naadloze aansluiting

Doordat FSL binnen uw CRM systeem zit bundelt u alle krachten tot één. Dit zorgt ervoor dat uw rapporten op één centrale plek staan. Naast het rapporteren van uw field service kunt u ook de data combineren met uw klantenservice om uw business nog verder te optimaliseren. Tevens heeft u hiermee alles op één plek waardoor de ervaring van de klant, maar ook de medewerker zo optimaal mogelijk is. Ook workflows en business processen kunt u hiermee heel gemakkelijk combineren.

Speciaal ontwikkelde app
Salesforce heeft een speciale app ontwikkeld waarin uw field service (intern of extern) de opdrachten kan inzien. Daarnaast bevat het veel features die de klantbeleving en tevredenheid van uw werknemers zal verhogen. Het digitaal ondertekenen van werkbonnen, de naadloze integratie met Google Maps en andere navigatiesystemen, maar ook voorraadbeheer, offline modus, barcodescanner, kennisbank en nog veel meer.

Dispatcher console

Voor een dispatcher is het belangrijk om te weten hoe de buitendienst real time opereert. Daarbij moet het gemakkelijk zijn om de planning aan te passen, te zien waar files staan en spoedaanvragen te verwerken. Dit kan gemakkelijk via de dispatcher console. Hier kunt u geografisch zien waar uw medewerkers zijn. Via een Gantt overzicht en via drag-and-drop kunt u heel makkelijk opdrachten inplannen en wijzigen. Tevens helpt FSL u met het optimaal en automatisch inplannen van uw resources. En dat met één druk op de knop!

 

Meer informatie?

Wilt u meer informatie over Profit4SF of een afspraak maken?