Community Cloud software biedt ondersteuning aan klant, partner of medewerker

Online communities met bijbehorende community software bieden tegenwoordig een grote toegevoegde waarde voor moderne servicegerichte organisaties. Organisaties zijn zo in staat snelle en eenvoudige toegang tot ondersteuning te bieden wanneer de klant, partner of medewerker daar behoefte aan heeft. Een Salesforce community is beschikbaar via elk mobiel apparaat met een internetverbinding, altijd en overal. Maak de self service community een verlengstuk van uw merk door de self service community te voorzien van de gewenste kleuren, logo’s en thema’s.

Verhoog uw omzet met Community Cloud software van Salesforce

Salesforce Community Cloud software maakt het partners en customers mogelijk om direct verbinding te maken met uw bedrijf. Het geeft hen de mogelijkheid om real-time data in te zien, leads en verkoopkansen te laten registreren en kwalificeren, rapporten en dashboards te bezichtigen en budgetten te beheren. Het openstellen van de eigen data en processen aan externe partijen uitbesteden resulteert in een geïntegreerd netwerk en een intensievere samenwerking. Dit leidt veelal tot een hogere omzet.

Bied topservice aan uw partner en customer community

Stel uw customer en partner community én uw medewerkers in staat zelf een oplossing te vinden via artikelen, FAQ’S of het lezen van bestaande forums via het online community platform, ondersteund door de Salesforce Partner Community Cloud of de Salesforce Customer Community Cloud. Mocht de klant, partner of medewerker alsnog behoefte hebben aan het spreken van een vertegenwoordiger kunnen zij eenvoudig een supportcase aanmaken vanuit de self service community. Cases kunnen automatisch worden geëscaleerd indien deze specifieke trefwoorden bevatten of als een vraag onbeantwoord blijft.

Combineer Salesforce Community Cloud met Service Cloud software

Wanneer Community Cloud gecombineerd wordt met Service Cloud kunt u klanten 24 uur per dag toegang geven tot live video ondersteuning en kunnen zij gepersonaliseerde berichten ontvangen via hun sociale media feeds. De voorspellende ondersteuning van Service kan zelfs anticiperen op een probleem voordat een klant dit gemeld heeft, wees de klant zo steeds een stap voor en biedt een oplossing aan!

Breng klanten met elkaar in contact

Salesforce Community Cloud software stelt klanten in staat om gezamenlijk te overleggen. Het is mogelijk om specifiek onderwerpen te volgen of updates te ontvangen van relevantie conversaties die plaats vinden op het online platform. Klanten kunnen elkaar ondersteuning bieden via de forum elementen. Zo maken zij gebruik van de expertise van de gehele self service community, of dit nu de partner of customer community betreft.

Transformeer de werkomgeving

Stel uw personeel in staat om een hogere productiviteit te behalen, door alle benodigde gegevens, experts en apps eenvoudig beschikbaar te stellen via de Community cloud van Salesforce. Maak hierbij gebruik van de mobiele mogelijkheden die Salesforce Community Cloud software biedt. Dat wilt u toch ook? Bel daarom vandaag nog 030 737 03 22 voor het maken van een afspraak.

 

Meer informatie?

Wilt u meer informatie over Profit4SF of een afspraak maken?