• Community Cloud
    Community Cloud

Online communities bieden tegenwoordig een grote toegevoegde waarde voor moderne service-gerichte organisaties. Moderne organisaties zijn zo in staat snelle en eenvoudige toegang tot ondersteuning  te bieden wanneer de klant, partner of medewerker daar behoefte aan heeft. Salesforce communities zijn beschikbaar via elk mobiel apparaat met een internetverbinding, altijd en overal.

Verhoog uw omzet

Salesforce Community Cloud maakt het mogelijk om direct verbinding te maken met wederverkopers, partners en distributeurs. Geef deze partijen de mogelijkheid om real-time data in te zien, leads en verkoopkansen te registreren/kwalificeren, rapporten en dashboards te bezichtigen en budgetten te beheren. Het openstellen van de eigen data en processen aan externe partijen resulteert in geïntegreerd netwerk en een intensievere samenwerking. Dit leidt veelal tot een hogere omzet.

Salesforce Community Cloud
Salesforce Community Cloud

Bied topservice

Stel klanten, partners en medewerkers in staat zelf een oplossing te vinden via artikelen, FAQ’S of het lezen van bestaande forums via het online community platform. Mocht de klant, partner of medewerker alsnog behoefte hebben aan het spreken van een vertegenwoordiger kunnen zij eenvoudig een supportcase aanmaken vanuit de community. Cases kunnen automatisch worden geëscaleerd indien deze specifieke trefwoorden bevatten of als een vraag onbeantwoord blijft.

Wanneer Community Cloud gecombineerd wordt met Service Cloud kunt u klanten 24 uur per dag toegang geven tot live video ondersteuning en kunnen zij gepersonaliseerde berichten ontvangen via hun sociale media feeds. De voorspellende ondersteuning van Service kan zelfs anticiperen op een probleem voordat een klant dit gemeld heeft, wees de klant zo steeds een stap voor en biedt een oplossing aan!

Breng klanten met elkaar in contact

Salesforce Community Cloud stelt klanten in staat om gezamenlijk te overleggen. Het is mogelijk om specifiek onderwerpen te volgen of updates te ontvangen van relevantie conversaties die plaats vinden op het online platform. Klanten kunnen elkaar ondersteuning bieden via de forum elementen, zo maken zij gebruik van de expertise van de gehele community.

Transformeer de werkomgeving
Stel uw personeel in staat om een hogere productiviteit te behalen, door alle benodigde gegevens, experts en apps eenvoudig beschikbaar te stellen. Maak hierbij gebruik van de mobiele mogelijkheden die Salesforce Community Cloud biedt.

Bouw een community naar keuze
Maak de community een verlengstuk van uw merk door de community te voorzien van de gewenste kleuren, logo’s en thema’s.

Salesforce Community Cloud