PicNic is dé online supermarkt die gratis aan huis bezorgd. Alle boodschappen worden voor de laagste prijs thuisbezorgd.

Doelstelling Salesforce implementatie
Door middel van het gebruik van Salesforce wil PicNic een up to date productoverzicht krijgen en op een structurele manier kunnen behouden, waarbij rekening gehouden wordt met in- en verkoop van producten over al hun distributiecentra. Profit4SF is verantwoordelijk geweest voor de gehele infrastructuur van PicNic. Op basis van het door ons ingerichte productinformatiemanagementsysteem, wordt alle informatie omtrent de producten van PicNic in Salesforce opgeslagen. De Salesforceomgeving van PicNic is op een dusdanige manier ingericht dat:

> Per dag meerdere leveranciers data uploaden in het systeem, die vervolgens real time de
productcatalogus update.
> Alle distributiecentra op de hoogte zijn van de hoeveelheden en overzichten.
> Opslag van alle productgegevens is gewaargorgd. Productgegevens die in de mobiele app van
PicNic zichtbaar zijn worden allen gehost in Salesforce.
> Op basis van de productinformatie bepaalt kan worden welke producten in de aanbieding
kunnen en welke niet.