NutriSense heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot een ervaren speler in de (sport)voedingsbranche. NutriSense richt zich op de verkoop en marketing van functional foods en supplementen en is in diverse niche kanalen op de Nederlandse markt te vinden. Onder functional foods verstaan wij zowel sportvoeding als zogenaamde ‘health drinks’, ontwikkeld voor topsporters, recreatieve sporters en de moderne actieve gezondheidsbewuste consument. Voordat NutriSense de overstap heeft gemaakt naar Salesforce, werkten zij vooral met Excel, Outlook en SAP.

Doelstelling Salesforce implementatie
NutriSense had de wens om een overzicht te krijgen van alle communicatie met prospects én klanten. Hierin benoemden zij specifiek e-mails, telefoongesprekken en meetings. Optimalisatie van het sales team en een makkelijke manier om offertes te generen behoorden ook tot de speerpunten. Profit4SF heeft deze doelstellingen weten te realiseren door onder andere de Lightning for Outlook koppeling te integreren en een volledige interface op te zetten met Exact Globe. Daarnaast is er door middel van VisualForce een op maat gemaakt offerte template gemaakt waardoor NutriSense de zo gewenste offertetool in handen heeft om makkelijk en snel een offerte op maat te genereren en naar de klant te versturen vanuit Salesforce.