Kwaliteit en service is bij BizziPhone leidend. We leren onze klanten écht kennen. Sterker nog, jouw vaste telefoniste kent jouw bedrijf en alle collega’s. Hierdoor kunnen wij de telefoon beantwoorden alsof we al jaren een vaste werknemer zijn. Klanten worden hierdoor door ons te woord gestaan precies zoals jij dat wilt, op een professionele, kundige en persoonlijke manier. Door een sterke groei was bizziphone op zoek naar een manier om zijn Marketing, sales en service proces schaalbaar te maken. Als extra requirement kwam hier bij dat deze oplossing ook moest worden gekoppeld met hun eigen ontwikkelde softwaresysteem. Profit4SF heeft bizziphone geholpen door het gehele traject te begeleiden. Door het creëren van een synergie van Sales, service en marketing heeft een klant een eenduidige ervaring met bizziphone gekregen door zijn gehele klantreis. Dit heeft Profit4SF gedaan Door Sales- en Service cloud en pardot te implementeren. Achter de schermen kunnen de medewerkers hun klanten optimaal helpen en heeft het management inzicht waarop telefonistes getraind moeten worden.