Koninklijke Otolift
Client

Salescloud
Project type

Manufacturing
Industrie


Klanttevredenheid

De klant

Otolift is een familiebedrijf dat in 1891 door dhr. Otto Ooms werd opgericht als Otto Ooms BV. Het bedrijf was aanvankelijk actief in verschillende disciplines. In de jaren ’60 ging het zich specialiseren in de ontwikkeling en productie van trapliften.
Otolift kan bogen op een enorme ervaring op het gebied van trapliften. Er zijn immers al meer dan 185.000 Otolift trapliften geproduceerd. Al deze trapliften zijn een volledig Nederlands kwaliteitsproduct, afkomstig uit de eigen fabriek in Bergambacht.
Inmiddels is het personeelsbestand van Otolift gegroeid tot meer dan 500 medewerkers en is het bedrijf al vele jaren marktleider in Nederland.

Wat kon Profit4SF voor Otolift betekenen?

Omzetten Salesproces naar Salescloud en implementeren en verbeteren van het proces in dit CRM systeem met CPQ (Configure, Price, Quote) en intelligente Sales functies met de AI van Salesforce Einstein.
Opzetten Service proces, inrichten service afdeling door middel van de Service Cloud. Inrichten casemanagement, chat en intelligente klantenservice functies met de AI van Salesforce Einstein.
Opzetten Marketing met Pardot om subsidie verstrekkers te beïnvloeden met waardevolle content over Otolift. Koppelen van Marketing en Sales cloud om zo een synergie te vormen tussen Marketing en Sales. Om zo Sales effectiever te laten communiceren.
Door Field Service te gebruiken is de service afdeling in staat om veel effectiever te opereren. Daarnaast zijn de tijdvakken voor het wachten op een monteur van een dag teruggebracht naar een uur.