Diensten

Advies

Uw organisatie zal eerst een CRM strategie moeten bepalen. Wij geven u graag advies.

Eerst gezamenlijk de doelstellingen vaststellen:

  • Hoe werken de diverse afdelingen en medewerkers samen?
  • Welke salesmethodiek wilt u gaan gebruiken?
  • Hoe kunnen uw bedrijfsprocessen via workflow worden geautomatiseerd?
  • Hoe wilt u met uw klanten gaan communiceren?
  • Hoe krijgt klantenservice meer tevreden klanten?
  • Hoe laat u sales en marketing nauwer met elkaar samenwerken?
  • Welke rapportages wilt u gaan gebruiken?

Nadat in grote lijnen de wensen en eisen zijn bepaald, worden in een interactieve workshop de eerste aanpassingen in de Salesforce applicaties doorgevoerd.

Implementatie

Profit4SF implementeert op basis van fixed price of nacalculatie binnen afgesproken tijd. Hierbij is niet de functionaliteit, maar de afgesproken tijd bindend. Vooraf worden de wensen en eisen geïnventariseerd. Deze krijgen een prioriteit en zullen binnen een vooraf afgesproken tijdslot worden geïmplementeerd.

Snelle implementatie
Binnen een aantal iteraties worden de aanpassingen doorgevoerd. Het kan zijn dat er maatwerk vereist is of dat er een integratie moet worden gerealiseerd met één van uw andere bronsystemen. Binnen een korte tijd sluit de software perfect aan op uw werkprocessen en bedrijfsdoelstellingen en bent u tevreden! Benieuwd hoe onze projectaanpak eruit ziet? Lees dan hier alles over hoe een Salesforce implementatie van Profit4SF uitgevoerd wordt.

Training

Salesforce Gebruikerstraining
Een goed ingericht systeem is niks waard als niemand het gebruikt. Om een goede gebruikersadoptie te realiseren trainen wij onze klanten voor de livegang van een Salesforce implementatie. In deze training worden alle toekomstige gebruikers klaargestoomd om Salesforce zo goed mogelijk toe te passen in hun dagelijkse werkzaamheden. Een Salesforce training van Profit4SF is volledig op maat, wat inhoudt dat deze wordt aangepast naar de inrichting en processen van de klant. Deelnemers van de gebruikerstraining krijgen ieder een Salesforce handleiding waardoor zij altijd de mogelijkheid hebben om deze te raadplegen op het moment dat dit nodig is. Ook voor nieuwe werknemers is dit uiteraard handig zodat zij gelijk een naslagwerk hebben waarmee zij aan de slag kunnen.

Training Rapporten/Dashboards
In de Rapporten/Dashboard Training van Profit4SF krijgt een gebruiker een uitgebreide uitleg over de mogelijkheden die Salesforce biedt voor het bouwen van rapporten en dashboards. Door het bouwen van specifieke rapporten krijgt u betere inzichten in uw Salesforce data. Maak deze data grafisch door verschillende rapporten met bijbehorende grafieken in een dashboard te zetten.

Afhankelijk van de doelgroep kunnen trainingen worden verzorgd aan:

  • Salesmedewerkers
  • Servicemedewerkers
  • Marketingmedewerkers
  • Office management
  • Systeembeheerder
  • Salesforce Admin

De trainingen kunnen worden verzorgd in presentatievorm, klassikaal of op individuele basis.
Mocht uw organisatie daarna nog vragen hebben dan bieden wij u graag Support.
Nieuwsgierig naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Leg ons geheel vrijblijvend uw opleidingsvraagstuk voor.

Support

Nadat uw systeem draait en de gebruikers getraind zijn, blijft Profit4SF beschikbaar voor support.

Ondersteuning wanneer u dat wilt
In de praktijk wisselt de behoefte aan beheer constant. Om de ondersteuning te kunnen leveren hanteert Profit4SF het principe van de “strippenkaart”, waarbij vooraf een bepaald aantal uren wordt ingekocht die naar behoefte worden gebruikt. Met ondersteuning vanuit Profit4SF staat er altijd een gecertificeerde Salesforce CRM expert voor u klaar. Of het nu gaat om administratieve taken, het ontwikkelen van nieuwe rapporten en dashboards of het beheren van de security van uw systeem en data.

De voordelen van support op een rij

  • Ondersteuning in het optimaal functioneren van uw verkoop-, service-en marketingprocessen.
  • Voorkomen van afbreukrisico binnen uw gebruikersorganisatie, wanneer applicatie niet werkt.
  • Advies wanneer er nieuwe Salesforce functionaliteiten beschikbaar komen.
  • Beheer en aanpassingen van uw Salesforce applicaties door gecertificeerde Salesforce experts.
  • Ontwikkelen van nieuwe rapporten en dashboards.
  • Beheren van de security van uw systeem en data.
  • U hoeft zelf geen Salesforce experts in dienst te nemen of op te leiden.
  • Zeer snelle reactietijd van 4 uur op werkdagen.

 

Meer informatie?

Wilt u meer informatie over Profit4SF of een afspraak maken?